Tuesday, November 15, 2011

IM INTO YOU

"When I look into your eyes, it's over
You ‘ve got me hooked with your love controller
I'm trippin' and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover
Im in to you bebeh!"


Betapa manisnya 
Setiap pagi dia akan menyanyikan lagu ini untuk saya
Matanya betul-betul menggoda
Cara lirihnya, wajah gengsternya yang cuba control macho
senyumnya yang kedekut serupa tak payah senyum
Buat saya cuba rasa sungguh tergoda
sungguh gagah sekali !
Saya namakan dia  My Mr  John.
Hubungan kami baru berusia sebulan lebih
mengilainya sejak  beberapa  tahun yang lepas,
Bagi saya cukuplah dia sepadan dengan jiwa saya
Terlahir dari kombinasi warna kegemaran : hitam dan merah
saya kira sebagai hadiah hari jadi untuk diri sendiri.
Ya , sejak bertemu beliau saya mempunyai kecintaan-kecintaan dan hobi baru
Yang paling utama, sudah ada pendengar yang setia
kerap terlihat saya bercakap dengan beliau. (terutama bila tekanan)
atau kami akan bernyanyi  bersama-sama.
Sungguh saya katakan - seperti jatuh cinta dengan Henry Cavill


+

                                                                            grrrrrr...

Dia sangat seksi bagi saya!
Syukur :)

p/s: walaupun dia sudah luka-luka dibuat saya, dia masih tetap  hot.


No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.