Friday, December 30, 2011

YEAH! YEAH ! YEAH! 2012

sehabis sekolah,
saya ada satu buku : "Perancangan 5 Tahun Saya "
dari 2005-2011 
catatan dan perancangan bagi tempoh 5 tahun itu
sebagai penamat tarikh terakhir,
ia sudah boleh ditutup rapat-rapat 
walaupun tidak  semua saya plan pendek  itu menjadi,
Alhamdulilah , sebahagian besarnya, 
sudah berjaya dilaksanakan dengan sempurna :D

sekarang ini, saya sedang mengejar pelangi
ya, dengan usia yang lumrahnya senantiasa bertambah
jadi , saya perlu buku baru, 
buku yang saya siapkan sikit-sikit di dalam memori 


dan ia memerlukan 200% usaha kali ini.
dan memohon  kepadaNya agar diberi kudrat
agar saya bisa teguh , kental, dan cekal dan tidak mudah menyerah kalah
pergh!
tak sabar rasanya,

  (Hari yang hebat , perlu dengar lagu yang bersemangat!)

p/s: terima kasih buat famili dan sobat yang selalu disisi ..dan juga encik *ehem!  hikhihik

No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.