Monday, December 19, 2011

BERCAKAP DENGAN CERMIN I


“kau nak apa sebenarnya ni , Bro”
Saya pandang dia, dari satah lurus itu
wujud makhluk yang serupa dengan saya
“Beb, aku punya halatuju **D&$% dan aku nak buat  *%^D&*D”
“Habis kau fikir apa yang kau usahakan sekarang ni berbaloi?
Mana pelan hidup kau? Mana?mana?.” John balas dengan nada mengejek

Chis. 
Saya mengumam pendek. Saya pandang dia .

“Woit ! aku tanya kau la –John.. kau jangan tanya aku balik”
“Ok, aku tak ada jawapan untuk kau sekarang ini. Tapi pada aku  kalau kau nak seribu daya, beb. 
Takkan lah kau dah surrender pesal benda-benda yang kecik ni?
kemonlah brader. Mana kau yang aku kenal dulu? 

ayat klise John sambil senyum sinis.

pergh , jawapan.



p/s: dalam cermin jadi namanya John.  

No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.