Friday, December 9, 2011

JANTAN

Dan benci bila aku dah suka kat kau
Sebab hari-hari rasa nak ajak keluar dengan kau
Dan rasa nak cakap:
Hai- i lebiu, sambil tu aku akan kasi kau bunga dan senyuman aku seikhlasnya
Supaya kau cakap : ai lebiu tuuu kat aku.
aku sudah "aim" kau lama: 3 bulan lepas.
Dan esok aku harus temui Leha- makwe satu pejabat , cakap ai lebiu juga
Malam karang aku jumpa Si Nora badan lentik gebu, makwe keje  hotel- cakap ai lebiu juga
Dan Sabtu depan, aku boleh jumpa makwe Fb : Memey Zelikha- cakap ai lebiu juga.
Aku simpan nama kau sebagai: kekasih gelap IV.
Ok , itu jelah.
Aku tamak – 3 senarai buat aku rasa tak cukup
Aku perlu empat.
Dan kau akan cukupkan kuota aku.
Aku tak peduli!

p/s: beza lelaki dan jantan.



No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.