Thursday, August 30, 2012

MERDEKA !!

Syukur-syukur dan syukur
terima kasih Tuhan .
untuk keindahan itu.
eh,
malam ini
ambang kemerdekaan bagi Malaysia.
saya suka hari ini
kerna nonton konsert secara percuma.
dan saya suka sebab esok,
cuti umum. hewhewhew
sebab itulah tanggal penting buat rakyat Malaysia
hari turunnya Union Jack
dan pembebasan Malaysia.
*Hehe. saya suka subjek sejarah.
dan esoknya
adalah hari ehem!
hari penting saya.

saya tulis sikit-sikit nanti saya sambung lagi
buat rakyat Malaysia dari seluruh ceruk dunia.
SELAMAT HARI MERDEKA EBERIBODI!


*dua tiga menjak hati saya deg-degkan, Rindu ^#&$@*  @$&%*  katanya. dan saya juga rindu
merendam kaki di tepi pantai.. Bersabarlah wahai hati.



No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.