Wednesday, August 15, 2012

MET IDULFITRI YOH!




tahun ini, meriah sedikit raya
masih beraya bersama keluarga
belum sama mertua * keh keh keh

Alhamdulillah
segalanya dipermudahkan.
:D

kali ini, walaupun tidak bertemu keluarga besar,
saya kira, ini adalah antara Ramadhan yang manis buat saya
nantilah saya cerita kenapa.

oh, saya bercuti panjang
jadi saya post awal awal.
Terutama buat keluarga tercinta:
Muaralabuh,Padang,Jakarta, Pekan Baru, Batam, Bandung,Medan, Surabaya, Kalimantan.
Amerika juga. hihihihi

Sahabat terbaik, teman rapat.
Yg mengenali secara langsung atau tru fesbuk

Kepada bakal suami yang namanya masih dirahsiakan di luh mahfuz

Kepada awak ,yang membaca

Met idulfitri
Pulang dgn cermat, ingat lah orang tersayang.

No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.