Tuesday, August 23, 2011

JATUH CINTA LAGI


oh pertama kali melihat dia
aneh betul rasa, sepertinya saya jatuh cinta
pada saya dia sangat comel.

Pada ketika  itu sebenarnya  ,
saya sedang sibuk mencari sesuatu di kota
dan
saya ketemu dia,
selama ini saya melihat golongan sejenisnya tanpa sebarang perasaan
tapi entah lah ,
kali ini, jantung berdebar-debar,
dia pandang dengan mata yang bersinar seperti bayi
sepertinya mahu berkata sesuatu dengan saya
pipi saya kemerahan, saya malu tapi mahu
oh shit,
dia pandang sikit kat saya,
dan ..dan saya tidak dapat menahan perasaan lagi
saya dekati dia cuba memulakan perbualan, sambil itu
saya cuba memengang hatinya,
dia "on" dan ah ... dia sangat seksi pada saya
comel, seksi, dan sangat elegant.
seperti mau rampas dia, bawa lari dan ketawa riang
.
.
.
.
.
.
.





 awak tau tak, awak sangat comel dan bijak?

saya akan pastikan , awak tetap menjadi milik saya!

p/s: tiada kaitan dengan si Henry Golding tu pun. (ok , geli pulak bila baca balik tulisan ni )

No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.