Wednesday, February 15, 2012

Nur Azreen Sya :)





Budak bijak yang mengada ini :
baru dua tahun empat bulan
dijaga sejak usianya sehari
tidak suka makan benda lembik.
suka menyibuk ketika orang sedang bersolat-mangsanya :my moma
suka kunyah keropok
mendengar muzik
menghafal lagu cinta dan bernyanyi dalam note lagu yang tidak difahami
tidak suka bermain anak patung- lebih gemar bermain bola
suka mengadu, garang-garang macam gengster.
saya memanggilnya "isteri abang"
suka bergayut dalam telefon dalam bahasa Jerman 
suka berlagak seperti 7 tahun
"anyi, angli bird!"
ahah! dia gilakan kamera
Sponge Bob Square pants: ya, dia lah peneman saya kala menonton rancangan terbabit.
penghilang stress
oh, sebenarnya saya bukan ada dia sahaja. ada 3 orang lagi dirumah:
Nurul Hafizah, Nur Ain Safiya, Nur Aireen Sofia
dan merekalah cinta hati saya :)


p/s: oleh kerana saya suka mencolek dia dari mummynya: maka mummyna pesan:  cepat-cepat lah kahwin, cepat dapat anak (T-T)


No comments:

Post a Comment

woot-wooots :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.